2015/11/11

Mrož cez palubu! alebo záchranná akcia kapitána remorkéra

Možno si poviete, ten Beník sa ale poplietol. No čítate dobre. Nie je to muž ale mrož. Firma Munchkin si zvolila lodičku so zvieratkami/lodička se zvířátky s mrožom a tučniakom. Ako náhle som ju uvidel, nemohol som sa vynadívať. Aby viac zaujala dieťa je táto hračka krásne farebná a má veľa funkcií, ktoré robia hru atraktívnejšou. Hračka je vhodná pre deti od 12m+ ale myslím si, že poteší aj deti, ktoré sa už vedia sami posadiť a môžu sa samovoľne pohybovať vo vani.






Na obale sú popísané všetky informácie s názornými fotografiami pre objasnenie detskej hry s lodičkou. Oboznamujú, že táto loď nie je obyčajná, ale je to záchranný remorkér s kapitánom tučniakom a posádkou - mrožom. Má záchranný čln, ktorý ťahá za sebou. 



Keď mi mamička rozbalila obal, zistili sme, že tu nie je žiadny návod. Veď ani netreba, všetko je napísané na krabici. Návod a pokyny k údržbe v českom a slovenskom jazyku sme našli nalepený na zadnej strane úplne dole. Z kartónu sme loď a záchranný čln odrôtovali a zvieratká vypustili na slobodu z plastového obalu.



Lodička pôsobí, že je taká malá do ruky. Ale mám čo robiť, aby som ju zdvihol, keď je naplnená vodou. Rozmery sú cca v cm (výška, dĺžka, šírka).


V návode odporúčajú, aby sa hračka dobre umyla v horúcej vode pred prvým použitím. Tak sme aj urobili. Hneď som mal chuť ísť do vane k novej lodičke ale na kúpanie bolo ešte priskoro. Nič iné mi neostávalo, len nechať odkvapkať vodu z hračky a hrať sa s ňou na sucho. Zvuk a pohyb lode ma mamička naučila ešte skôr ako som dostal túto. Učil som sa na lodičke, ktorá je z penových puzzle. Moje penové puzzle/pěnové puzzle. Teraz to bolo oveľa lepšie, lebo som mal skutočnú lodičku.

Po dobrej večeri som si troška oddýchol a hurá do prístavu, plavba na šírom mori (vo veľkej vani) sa mohla začať. Len pre zaujímavosť, mamička mi cez leto počas kúpania v b azéne dávala plienky do vody od Huggies Little Swimmers/pleny do vody od Huggies Little Swimmers a sú výborné. Majú dobrú absorpciu ale aj pekný vzhľad. Po bokoch majú suchý zips - ľahko sa odopínajú. Na fotenie tohto testovania mi ich dala tiež.



Niekoľko minút dobrodružstva s loďkou počas večerného kúpania stojí za to. A prečo? Prezradím Vám funkcie loďky, záchranného člnu a zvieratiek (mroža a tuleňa).

            Loďka sa dá krásne chytiť. Úchopom si zdokonaľujem pohybové schopnosti rúk a ich koordináciu. S loďkou plávam po hladine, ale keď sa otvormi do nej dostane veľa vody tak si ju posúvam po dne vane. Otvory má vpredu na čele, kde je farebné koleso - vrtuľa, ktoré sa roztočí po naliatí vody do trupu lode. Koleso sa roztočí aj vtedy, keď loď zdvihnem do vzduchu a nakloním ju čelom dole. Tak sa vylieva voda z trupu lode. Oblievam ostatné plávajúce hračky vo vode alebo svoje nožičky. Loď má zvýšenú nadstavbu, na nej sídli kapitán tuleň a na bokoch paluby sú ďalšie malé otvory, cez ktoré môže pretekať voda dnu alebo von. V zadnej časti lode je plastová časť s potlačou morských zvierat a cez ňu je vidieť do trupu lode. Keď sa naplní vodou cítim sa, ako by som sa ocitol v akváriu podmorského sveta a zvieratká ožili. V zadnej časti lode je otvor na zaháčknutie záchranného člna.



Záchranný čln si prichytíme o zadnú časť lode a začne sa záchranná akcia. Niekedy tam vozím mroža inokedy si tam usadím žltú kačičku. Keď už čln nepotrebujem môžem ho použiť ako sitko, cez ktoré preteká nabratá voda. 



Tučniak kapitán a Mrož námorník.... sú milé zvieratká. Dajú sa naplniť vodou ale ja to ešte nedokážem, pretože sú vyrobené z pevnej a kvalitnej gumy. 


Munchkin loďka, lodička,
kúpe ocko Beníčka.

Mama fotí o sto šesť,
pre mňa je to veľká česť.

Vo vode sa máčam, čvachtám,
novú hračku stále mačkám.

Mrož mi spadol do vody,
tučniak ho však vyloví.

K lodi zapne čln záchrany,
a mroža z vody zachráni.

Mrož a tučniak sú to borci,
farební moreplavci. 

Už si žmolím očká,
veď hra s loďkou do zajtra počká.

Je to krásna lodička,
zabavila Beníčka.


 
Aj vy máte kamaráti svoju obľúbenú hračku do vane?  
Aká to je? 
Inšpirujte prosím, moju mamu a môjho ocka.



  



Pá-pá Ben a Sima



 

0 komentáre:

Zverejnenie komentára