2017/02/20

Ešte, že existujú nálepky

Ben je príšerne umrnčaný a budí svojho krásne spiaceho bračeka. Ach:(
Už nevie čo zo sebou. Nie je hladný, pokakaný ale unavený. Ale spať za žiadnu cenu. Viacej ako 5x som ho uložila do postieľky a ležala som tam pri ňom. Už mi došla trpezlivosť. Behá po dome ako vypustené divé zviera niekde v AFRIKE. Áno, musela som sa rozlúčiť so svojim časom len pre seba;(;(. TV nezapnem ani náhodou. Nech sa trocha vyhrá. Spolu za ruku sme kráčali ku skrini, vytiahli sme NÁLEPKY. A verte alebo nie. Sadli sme si, začala som sa s ním hrať. Ben sa dokázal ukľudniť a sám pokračovať v hre. Aspoň chvíľu som mohla čítať knihu;). 

A čo robíme teraz?
Ben sa v pokoji hrá síce s inou hračkou, hrá sa;)
Myslíte si, že super a teraz má čas pre seba.
Ani náhodou. Alex je hore a treba sa mu venovať ;)

,,čarovné nálepky,, ;)

0 komentáre:

Zverejnenie komentára