2017/12/28

Šťastný nový rok 2018

Tento rok 2017 ubehol veľmi rýchlo a veľa sa aj udialo avšak jedno sa nezmenilo a do budúcna tak rýchlo nezmení. Nemám na seba čas a všetok relax ide bokom :(
Prvoradé sú deti a ich výchova, hranie sa s nimi, strávený čas mi príde prirodzené pre mamu na rodičovskej dovolenke. I keď pojem dovolenka som si predstavovala úplne inak, nehovoriac o ohodnotení € štátom. Ale to je na dlho. Smerovala som skôr k tomu, že si práve teraz pripadám nepotrebná a robím stále to isté, nevládzem sa nabiť oddychom a relaxom čo som sem-tam stíhala popri jednom dieťati. Uvedomujem si aj naše plány, ktoré sme si s manželom plánovali, keď sme boli bez detí. Vždy sme túžili po veľkej rodine a sme radi, že sa nám tento cieľ darí plniť i keď v tejto modernej dobe sa to začína považovať za veľký zázrak. Sme za to veľmi vďační a tešíme sa, že máme dvoch chlapcov a onedlho budeme mať aj tretie mimi. Dúfam, že všetko dobre dopadne a budeme o niekoľko týždňov všetci 5 spolu.
Ešte než ukončím tieto riadky naším prianím, mohla by som spomenúť čo sa nám podarilo/nepodarilo v tomto roku. Zadovážili sme si dvoch psíkov a je s nimi veľká zábava. Bena sme odplienkovali i keď sem-tam sa stane nejaká tá nehoda. Chodí cikať do detského pisoáru a kakať na wc/nočníka. Tak už mu plienka pampers pants 6 ostáva len na noc a vydrží mu až do rána. Na záhrade sme začali so stavaním detského ihriska a s posedením pre celú rodinu. Zatiaľ sú prípravy na domček a pieskovisko pod ním ale konštrukciu na hojdačky, už máme hotovú a zvesela sa na nich hojdáme aj my rodičia. Pri kosení som narazila na roxor a poohýbala nôž a bolo po kosení. Nebola to lacná záležitosť:( Od vtedy som nekosila a môžno aj práve preto lebo som sa nechcela s ňou naťahovať ako tehotná. A taká posledná najaktuálnejšia je, že Alexko sa nám pred Vianocami osmelil a začal chodiť.

Oslava Nového roka sa blíži a Vám by som chcela popriať nádherné okamihy s rodinou, zdravie, lásku, spokojnosť, trpezlivosť,... a veľa ďalšieho v novom roku 2018.

https://simatula.blogspot.com/2017/12/stastny-novy-rok-2018.html
Na čo sa môžete tešiť v roku 2018?
Pravdepodobne toho času na písanie a tvorenie bude ešte menej ale budem sa snažiť sem-tam napísať ako si nažívame v pätici. Dúfam, že sa aj naučím pracovať s novým programom a budem Vám môcť robiť video recenzie na mojom YouTube kanály

Krásny večer

Vaša
https://simatula.blogspot.sk/

0 komentáre:

Zverejnenie komentára