2015/06/30

Ako to všetko začalo?

              Dlho som nič nenapísala (drobčekovi rastú zúbky) :( ale za to som sa pohrala s výzorom blogu.
Moji chlapci spinkajú (prave teraz sa naš drobček usmieva -neviem ešte ako dlho bude spinkať) tak šup-šup, niečo napísať o mojej rodine.

Ako to všetko začalo? 

             S manželom sme sa stretli náhodne:):):) Opravoval počítač mojim rodičom, doučoval môjho brata a ja som ho začala brať - mať ako najlepšieho kamaráta, s ktorým počítate aj do budúcna.

Mám veľa priateľov, ktorí s niekym chodia ale život po jeho boku si nevedia predstaviť, nerátajú s ním. Potom je otázne, prečo sa vlastne doslova hádžu do vzťahu, keď nechcú mať toho druhého pri sebe na celý život?

A je po písaní - drobček je hore - tak dopíšem večer
papapa 

A je večer.  
Keď sa vrátim k nášmu priateľstvu ešte to nebolo  oficiálne, prišiel k nám domov a môj brat vyvalený a hovorí môjmu Mariánovi. ,,My dnes ale nemáme doučovanie!" Otočil sa na mňa a povedal mi. ,,Teba tiež doučuje matematiku?" No taký záchvat smiechu som dostala. Ale nakoniec aj mňa doučoval matematiku, keď som z nej štátnicovala. Tak som sa ani ja tomu nevyhla. Takže také vtipne začiatky sme mali. Počas mojej VŠ sme sa stretli, po prvých štátniciach sa brali. Som rada, že na našej svadbe bol úžasný fotograf Janko Čechovský určite ho mnohí z vás poznajú podľa fotografií. Nielen, že urobí krásne fotografie ale dokáže Vám spríjemniť Váš deň (uvolní atmosféru, že si fotenie vychutnávate). No povedzte sami. Malá ochutnávka nášho svadobného dňa.
Ďakujeme Janko:)



Som rada, že Ťa mám.

0 komentáre:

Zverejnenie komentára