2015/08/24

Haló, haló, tu je Ben!

,,Mama, mama, bŕm, bŕm“. Takto som vykrikoval, keď mamička išla čakať pána kuriéra:)
Ráno k nám prišlo veľmi dobre a hlavne známe bŕm, bŕm DPD z Feedo.sk/Feedo.cz.

Už ste zvedaví, čo nám doviezol tento krát? Dozviete sa hneď v nasledujúcich riadkoch.


Bol to Chicco hovoriaci telefónik, ktorý rozpráva v českom a anglickom jazyku. Vďaka telefóniku sa oboznamujem aj s inými jazykmi ako je ten môj materinský (slovenský). Po čase zisťujem, že je to veľká zábava. Telefónik alebo haló, haló je v peknom obale. Je na ňom výstižne napísané ako sa môžu mamičky hrať s dieťatkom a čo sa bude hrou rozvíjať. 

      Mamička sa veľmi potešila, že sa budem hrať so svojim telefónikom. Už nebude musieť utierať tečúce slinky po jej mobile. Vždy sledujem mamičku alebo ocka ako telefonujú a teraz sa to môžem pomaličky učiť hravou formou aj ja.
,,Ben, pozri sa! Už aj ty máš haló, haló! Za chvíľku tak budeš robiť aj ty“.

     Chvíľa preč a haló, haló nikde. Mamička sa začala hrať s mojim novým telefónikom. Skúmala ho, fotila, stláčala a ja som jej dal patrične najavo, že by som si ho rád vyskúšal aj ja. Plač okamžite prestal, keď som ho držal v rukách. Trocha dlhšie jej to trvalo, kým ho odzbrojila aby som sa s ním mohol hrať. Bol dobre zabezpečený, aby sa voľne nepohyboval v škatuľke. Hračka obsahovala návod a látkový pásik, ktorý je možné zo zadnej strany telefónu prevliecť a upevniť ho o madlo kočiaru. V návode je pekne znázornené ako pásik prichytiť. Prichytenie je také šikovné, že vonku môžem robiť aj ja haló, haló a hra s ním je stále zaujímavá – atraktívna. 
    
Aká je hračka v skutočnosti? 
Je super :). To by asi bolo veľmi jednoducho ale trefne povedané/napísané. Poďme pekne poporiadku.

Vzhľad plastového Chicco telefónika upúta nejedného kamaráta. Je trochu väčší a robustnejší. Dokonca ťažší ako ovládač od televízie, ale rýchlo som si na to zvykol. Má príjemné, pestré farby ako môžete vidieť aj na obrázku. Keď sa hračka zapne bliká anténa a zvieratká. Rozmery hračky sú merané v najširších bodoch.

 

Podrobnejšie informácie o telefóniku si môžete pozrieť TU na videu.


Zhodnotenie telefónika
       Melódie sú veľmi chytľavé, a keď sa mamička naučila spievať pesničku s meniacim hlasom, hneď bolo o zábavu postarané. Chýbalo mi pomenovanie zvieratiek pri ich stlačení. Psíka sme si zamenili za macka. Po následnom stlačení sme najprv počuli dané číslo (3) a potom zvuk psíka. Hneď sme vedeli, že to macko nebude. Táto hračka mi dopomohla a hlavne ma motivovala k rozprávaniu prvých zvukov, slov. Vďaka chytľavej spievajúcej rýmovačke teraz, keď vidím žabku, viem povedať slovo ,,aba“ (žaba).

       

 
      V zadnej časti telefónu je jednoduché vypínania OFFzapínanie ON. Musím povedať, že to nie je žiadna veda lebo to dokážem aj ja a mamička sa len divila, prečo telefónik nehrá. Tu je fotka ako som bol prichytený pri čine.

      Ešte by som mal pripomenúť, že batérie 2 x AAA 1,5V sú už v hračke a teda nemusíte utekať do obchodu. Ale zároveň v príbalovom letáku upozorňujú aby sa čoskoro vymenili, pretože slúžia len na predvedenie hračky v obchode. Dúfam, že nemusím písať o tom, že sa hračka nečistí mokrou handričkou, nedáva sa prať atď. :)

      Chicco je dobre známa Talianska značka, ktorá sa venuje detskému sortimentu (kočárky/kočiare, nosiče (cz)/nosiče (sk), jedálenské židličky/stoličky, chodítka (cz)/chodítka (sk), hračky a iné) a rodičia ich s veľkou obľubou kupujú svojim deťom po celom svete. Poznám veľa detí vrátane sesterničiek a bratrancov ale aj rodičov, ktorí sú o pár rokov starší a láka ich si hračku vziať do ruky a pohrať sa s ňou. Svojimi možnosťami a príjemnými melódiami (zvukom) patria medzi pútavé a hodnotné hračky. Síce ešte neviem hovoriť ale budem sa určite s mojim haló, haló hrať dlho. Tento telefónik je vhodný pre deti od 6m+  a bude so mnou rásť možno kým nepôjdem do školy.


Milý kamarát/kamarátka v E-shope Feedo.cz nájdeš aj takéto hračky od Chicco hovoriace  v českom a anglickom jazyku. (stlač obrázok)

https://www.feedo.cz/obchod/hracky/rozvoj-a-aktivita/chicco-tygr-mluvici-cjaj/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatulahttps://www.feedo.cz/obchod/hracky/rozvoj-a-aktivita/chicco-meda-mluvici-cjaj/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatulahttps://www.feedo.cz/obchod/hracky/rozvoj-a-aktivita/chicco-klice-mluvici-cjaj/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatula
Aj ty máš obľúbenú hračku z Chicco? Aká je ta tvoja?

Pá-pá Ben a Simona

0 komentáre:

Zverejnenie komentára