2016/08/30

Triedim, periem, žehlím

Dnes mi začalo ukazovať, že už mi ostáva len pár týždňov do pôrodu (+/- 2 týždne). Ben bol v brušku o 9 dní dlhšie tak som zvedavá ako to bude s týmto mimi. Niekedy som aj na pochybách či budem vedieť odhadnúť čas odchodu do nemocnice. To mi pripomína, že by som sa mohla pobaliť.

Tíško som závidela mamičkám, ktoré už vedeli a chceli vedieť pohlavie svojho bábätka pred 30. týždňom tehotenstva a teda si mohli pripravovať vecičky pre bábätko. Naše mimi sa nejako nechcelo pretŕčať pred pánom doktorom. Malo nožičky prekrížené a ešte sa poistilo pupočnou šnúrou, ktorú si prichytilo medzi nôžky. A teda mi nič neostávalo len triediť, prať a žehliť len neutrálne vecičky. Po naplnení komody som, už bola spokojnejšie, že niečo máme prichystané a teda sa nemusím báť, že by som to nestihla.


Je nám to jedno aké pohlavie nosím pod srdcom ale je dôležité aby bolo zdravé a v poriadku. Ako som, už dávnejšie spomínala prvé tehotenstvo je a bolo iné ako je teraz. Nesledujem sa, nefotím, nechodím po obchodoch, nekupujem toľko detských vecí ale na druhú stranu stále si to užívam i keď sa to rýchlo kráti. Teraz nemám kedy sa parádiť prvorodený je na prvom mieste veď, už od rána počujem jeho štebotavý hlas mama, mama, ňuňu. To viem, že treba sa otočiť nechať ho pocuckať a v duchu si hovorím, že on ešte bude spať. Sen o spaní sa ihneď rozplynie, keď začne rozprávať mňam, mňam. Nič iné mi neostáva len rozlepiť oči, pozrieť sa von, sadnúť si, prichytiť na chrbte zaveseného Beníka a ísť mu urobiť raňajky. Donedávna sme ako prvé zvládli isť do kúpelne ale to by bolo na mňa veľa. Urobíme si raňajky, porozprávame sa ako dobré kamarátky, umyjeme sa, prehrábnem vlasy do gumičky, oblečiem najprv malého potom niekedy aj seba a hor sa hrať do detskej izbičky. Ak je čas na prechádzky tak to sa rýchlo oblečiem a potom si vonku len šomrem (hnevám sa na seba) a sťahujem tričko smerom nadol. Ale Ben je šťastný = tak aj ja.

Prajem pekné i keď posledné teplé slnečné dni na prechádzkach s Vašimi detičkami.

Vaša

SiMa

0 komentáre:

Zverejnenie komentára