2016/09/16

Malé prekvapenie :) II.

Áno, je to potvrdené! Beníček bude mať bračeka a my (mamička s ockom) druhého synčeka. Veľmi sa tešíme.


Už sa nám to kráti a veru mala by som si pobaliť veci do pôrodnice. Upozorňoval ma na to aj samotný gynekológ, že to môže prísť skôr ako si myslíme. Od návštevy doktora ubehlo niekoľko dní a moja taška zíva prázdnotou a je stále odložená v skrini. Veci mám síce pokúpené ale akosi sa mi nechce baliť. Len si predstavím, že mám ísť od mojich chlapcov preč, už mi je smutno.

Dnes som sa rozhodla ísť pobehať pár obchodov (obuv, oblečenie, drogériu) ale pri poslednom som dostala varovný signál alebo skôr poslíčkov ako to býva zvykom v posledných mesiacoch, dňoch pred pôrodom. Keď som prišla domov tak som si prichystala drogériu, ktorú budem potrebovať pre seba a babätko v pôrodnici. Neuveriteľné, ale taška je stále prázdna.

Takže v následujúcich dňoch ma bude čakať, už ozajstne balenie a Vám ukážem, popíšem, čo si treba zobrať do pôrodnice.

Prajem pekný deň

Vaša SiMa


2 komentáre: