2017/03/20

Vankúšikovo alebo handmade darčeky sú IN

V ,,minulosti,, alebo skôr niekoľko desiatok rokov dozadu, nebolo toľko obchodov, e-shopov s neskutočným množstvom produktov (oblečenia pre deti, hračiek, domácich potrieb, látok ...) ako je tomu teraz.
 Neviem ako vy ale ja rada obdarúvam priateľov darčekmi. Poslednou dobou, nemám čas behať po obchodoch a hľadáte niečo, čo nenájdete, pretože ste veľmi náročná, a nie je to podľa vašich predstáv. 
Áno, spohodlnela som. Ľahšie je, keď zapnem PC, objednám, zaplatím a do pár dní to mám doma. Ale od minulého leta, keď mala kamarátka 40 som  jej skúsila ušiť darček (vankúšiky). Veru, chytilo ma to. 

  Vtedy bola handmade výroba potrebná a v dnešnej dobe je to IN.

Aspoň takto na rýchlo o mojich handmade výrobkov. 

Vaša SiMa 

0 komentáre:

Zverejnenie komentára