2017/03/26

Vyprateľné fixky bez našich obľúbených prostriedkov na škvrny + súťaž na záver

Kúpili sme fixky na Kiido.sk s tým, že sú vhodné pre male detičky. Tešila som sa na nich, pretože doteraz sme sa stretávali len s bežnými fixkami a nie priamo určenými pre malé deti. Tak som očakávala, že budú výnimočné. A sú :)


BABY MARKER fixky a ich plusy (+)
  • sú vhodné, už pre deti od 1 roka;
  • majú zaguľatenú špičku;
  • jednoduchá manipulácia pri vyťahovaní a nasadzovaní vrchnáku na fixku (dokáže to dieťa samo a bez komplikácií);
  • popísané oblečenie sa vyperie bez akéhokoľvek použitia prostriedku na odstránenie škvŕn.

BABY MARKER fixky a ich mínusy (-)
  • nevýhoda je, že sú super odstrániteľné a nášho Bena to láka robiť písi, písi kade tade.Doteraz to s klasickými nerobil.
Ben bol rýchlejší ako ja. Ako náhle sme vytiahli fixky z obalu, už bol vankúšik popísaný. Tak sme ich hneď otestovali na látku a či sa naozaj dajú vyprať. Vankúšik sme nečistili žiadnym prostriedkom proti škvrnám. Ako to dopadlo? Pozrite si video. Video recenzia o fixkách.





https://www.detska-vybavicka.sk/hracky/pre-vsetkych/kreativne-hracky/pisanie-a-kreslenie/sada-na-malovanie-s-podlozkou-hlada-sa-dory.html/?utm_source=aff&utm_medium=aff&utm_campaign=dgt&a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456https://www.detska-vybavicka.sk/zaradit/sada-na-kreslenie-hlada-sa-dory.html/?utm_source=aff&utm_medium=aff&utm_campaign=dgt&a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456Je mi ľúto, ale fixky sú vypredané:( Možno sa ešte niekedy objavia na ich stránke. Avšak to by som nebola ja, keby som Vám našla náhradu. Je to drahšie ako samostatné fixky, ale je to krásna (taká multifunkčná) sada na maľovanie, kreslenie Hľadá sa Dory alebo ak majú radi vaše deti Krtka tak táto sada je práve pre nich. Našla som aj sadu Autá, ktorá je spojená s vyfarbovaním a skladaním puzzlikov. Tiež zaujímavé :) Mi taký štýl máme doma a je to pre deti pekná aktivitka. Zaujala ma tabuľka, na ktorú sa kreslí vodou. Kreslenie vodou je výhoda, že dieťatko nič nezašpiní ale zase môže zamokriť. Avšak vyzerá tá tabuľka výborne.
https://www.detska-vybavicka.sk/hracky/lego-a-stavebnice/puzzle/puzzle-do-500-dielov/trefl-puzzle-color-36510-planes-48-d.html/?utm_source=aff&utm_medium=aff&utm_campaign=dgt&a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456

https://www.detska-vybavicka.sk/hracky/pre-vsetkych/kreativne-hracky/pisanie-a-kreslenie/sada-na-malovani-s-podlozkou-krtko.html/?utm_source=aff&utm_medium=aff&utm_campaign=dgt&a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456




 

 

Vyhlasujem súťaž, ktorá bude trvať do konca marca. V piatok 31.03.2017 Ben vylosuje 3 šťastlivcov. Ich obdarujem jeden získa Held ecover (mydlo na detské oblečenie), druhý Vlhčené utierky Huggies (limitovaná edícia Hľadá sa Dory) a tretí získa plienočku Feedo.

Aby ste sa mohli zapojiť do súťaže napíšte mi pod tento článok alebo pod videom aké používate čistiace prostriedky na škvrny vy a staňte sa odberateľom môjho blogu SiMatula.blogspot.sk alebo sledujte môj youtube kanál

Tí, čo sa zapoja a nebudú vylosovaní nezúfajte. Mám pre Vás malé prekvapenie :)

Už sa s Beníkom tešíme :)
Pekný večer Vaša
SiMa






0 komentáre:

Zverejnenie komentára