2017/04/02

Ukončenie súťaže na konci marca - prekvapenie pre všetkých čitateľov

V článku Vyprateľné fixky bez našich obľúbených prostriedkov na škvrny + súťaž na záver som vyhlásila súťaž. Žiaľ Beník (na svoje meninky) nemal koho vyžrebovať, pretože sa nikto z Vás nezapojil do súťaže. Ale nie som smutná a nemusíte byť ani VY milí čitatelia, pretože máme pre Vás prekvapenie aj napriek neúspešnej súťaži.

Toto prekvapenie nemá, žiadne podmienky, ani žiadne ALE :). Stačí len kliknúť a je na Vás či využijete túto zľavu alebo nie. Ako každá mamička aj ja sama prepočítavam každé €- euríčko, poväčšine nakupujem cez internet z pohodlia domova keď deti spia (najmä počas chrípkového obdobia alebo keď už je vonku krásne tak načo by som trajdala po meste:).



Na mojej stránke pod mojim profilom nájdete ZĽAVU pre čitateľov :)  alebo aj priamo v tomto článku. Je to ZĽAVA na - 3€ v obchode so sortimentom pre naše malé ratolesti. Čo je výborné, že táto zľava sa dá, už použiť na nákup nad 20€. Čo je dosť nízka suma na trhu e-shopov s vecičkami pre detičky. Stačí keď stlačíte obrázok, ktorý Vás presmeruje do e-shopu.

https://www.detska-vybavicka.sk/?utm_source=aff&utm_medium=aff&utm_campaign=dgt&a_aid=58c9971100d17&a_bid=743d5a61

Na ich stránke si vyberiete sortiment. Ich hlavné kategórie sú: AKCIAKOJENECKÉ OBLEČENIE, KOJENECKÉ POTREBY, PRE MAMIČKY, VYBAVENIE DO POSTIELOK, CESTOVANIE, NÁBYTOK, HRAČKY.
Pri platbe v košíku vypíšete svoje údaje, vyberiete si spôsob doručenia, platby a napravo dole zadáte kód ,,somsvami,,.

Napr. ukážka:



PS: kód platí stále, pokiaľ ho nezmažem na blogu!

Krásne nakupovanie :) Dúfam, že som aspoň jednému urobila radosť:)

Dobrú noc
Vaša SiMa

0 komentáre:

Zverejnenie komentára