2017/04/28

V čom spinkajú naši chlapci?

Aj Vaši drobčekovia tak rýchlo rastú? Alebo sa to zdá len mne?

V tejto prvej časti Vám prezradím, v čom spinkali naši chlapci (prvé týždne života)  :) ?

Ešte pred prvým pôrodom som hľadala informácie ,,v čom spinkajú deti,,. Je známe, že perina a vankúšik nie je vhodný pre novorodencov a malé deti. Naš Ben dostal, svoju prvú perinu, až po 1 roku a tenučký vankúšik (je tenký ani nevie, že ho má) v 2 roku. Má takú sadu, ktorá je do detských postieľok, pretože pod veľkou perinou sa strácal. Takže obchod Lidl to istí:).

Bena a teraz aj Alexa sme ukladali k spánku do detskej zavinovačky. Na internete je dostať takéto zavinovačky v rôznych farbách, cenách
a materiáloch. Keby som si teraz mala vybrať nejakú novú, veru neviem. Na tejto stránke je ich neskutočne veľa (až 581ks) a hlavne veľa krásnych. (Nezabudnite, že máte možnosť využiť kupón na zľavu. Hneď pod mojim profilom.) Neviem, ktorú by som si vybrala. Usporiadala som Vám ich od najnižšej cenovej ponuky. Stačí len kliknúť. Niektoré majú výplň a iné zasa nie. Na to si treba dávať pozor! Od toho sa odvíja cena. Hneď ma napadlo, že by som to mohla skúsiť ušiť aj ja. Ale za tu cenu, by sa to vôbec neoplatilo. Našla som obojstrannú zavinovačku z látky minky len za 12,59€ (čo je dosť málo €) od firmy BABY NELLYS.

https://www.feedo.sk/lodger-zavinovacka-wrapper-motion-cotton-nude/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatula
 Ale predsa som si vybrala zavinovačky. Možno raz, ak by sme mali tretie bábätko tak toto sú výhercovia:) Čo poviete? Páči sa Vám nejaká? Mate, nejakú doma a ako ste s ňou spokojní VY?
Výhodou LODGER zavinovačiek je, jej dlhotrvajúce využitie. Je vhodná, až do 3 rokov vášho dieťaťa. Pričom ostatné len do pár týždňov.
https://www.detska-vybavicka.sk/vybavenie-do-postielok/doplnky-k-supravam/zavinovacky/zavinovacka-bubble-biela-jemne-bodky-granat-mt-11999302-a.html?a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456https://www.detska-vybavicka.sk/vybavenie-do-postielok/doplnky-k-supravam/zavinovacky/zavinovacka-masla-ruzova.html?a_aid=58c9971100d17&a_bid=62681456
 
https://www.feedo.sk/vysledky-hladania/Bambusov%C3%A1%20zavinova%C4%8Dka//?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatulaNOVINKA! Alebo skôr len pre mňa :), o ktorej viem od narodenia nášho Beníka. Existujú veľké plienky - zavinovačky 120cm x 120cm (napr. táto XKKO bambusová zavinovačka), do ktorej sa dieťatko zavinie alebo zakuklí a dieťatko spokojne, nerušene spinká. Výhodou je, že má viacero možností na ďalšie používanie.

Vtedy som to brala ako morbídne (nenormálne) zabalovanie, uspávanie a spanie bábätka. Ale človek sa časom mení a zmenila som svoj názor aj ja. Verím to mu, že keby som sa viacej o to zaujímala, mohol mať náš Beník pokojnejší a hlavne dlhý spánok počas dňa. Detičky majú ručičky položené na hrudníku a sú zavinuté do veľkej plienky. Prieskumy ukázali, že znižuje riziko SIDS - Syndróm náhleho úmrtia novorodencov. Viacej môžete vidieť v profesionálnom videu ako sa zavinovávají miminka. Nie je to moje video. Obdivujem Vás šikovnice, čo takto balíte svoje deti. Na tento spôsob som si netrúfala, lebo stále by som drobčekov asi kontrolovala, či ich to netlačí, či to majú dobre zaviazané,... 

https://www.feedo.sk/motherhood-novorodenecka-zavinovacka-sivy-classics/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatulaPrečo o tom píšem? Pretože pri Alexovi sme to skúsili a naozaj mal pokojnejší spánok.  Neskúšali sme síce takéto viazanie ale niečo oveľa jednoduchšie. Princíp zabalenia je rovnaký tiež v jednoduchej novorodeneckej zavinovačke od Motherhood. Vybrala som si ju preto lebo som nevedela, či sa to Alexovi bude páčiť a vybrala som lacnejšiu variantu.
  • Vyrobené je to zo 100% bavlny (spĺňa OEKO-TEX Štandard). 
  • Je určená pre novorodencov do 3mesiacov (3-7kg).
Je pravda, že je lepšia plienka, pretože cez túto zavinovačku na suchý zips (rušivý element a sem-tam sa zľakol zvuku) sa mu zabalenie po čase uvoľnilo a podarilo sa mu vystrčiť ručičky, i keď ich mal na hrudníku a látka sa upínala z jednej strany na druhú.

Novorodenecká zavinovačka alebo plienka prispieva k pokojnejšiemu spánku novorodencov. ,,Upokojuje, uľahčuje zaspávanie, znižuje výskyt koliky. Používa sa v prvých týždňoch života bábätka. Obmedzuje náhle zmeny polohy bábätka, vďaka tomu sa bábätka zriedka prebúdzajú a mene plačú. Zamedzuje náhlemu úľaku bábätka v dôsledku lekacího reflexu. Vďaka zavinutie sa bábätko cíti istejšie, pokojnejšie – akou mamičky v brušku."




https://www.feedo.sk/vysledky-hladania/summer-infant-swaddleme/?utm_source=blogger&utm_medium=blog&utm_campaign=SiMatula
Používa sa v prvých týždňoch života bábätka, ale našla som aj také, ktoré sú určené aj pre väčšie detičky. Napr. SUMMER INFANT zavinovačka SwaddleMe. Ktorá má ten istý princíp ako naša. Ponúka veľkosti S a L.
  • Small (0 – 3 mesiace) 3.2kg - 6.4kg (do 66cm);
  • Large (3 - 6 mesiacov) 6.4kg - 8.2kg (do 83.8cm).
Toľko pre dnešok. Možno som Vám niektorým pomohla a niektorí sa myšlienkami vraciate, v čom spinkávali Vaše deti.
PS: čoskoro druhá časť, keďže som bola natoľko šikovná a vymazala som článok a video, ktoré už bolo hotové a teraz nie a nie natočiť nové:) :( 
Nezabudnite, že môžete využiť zľavu - pod mojim profilom.
Krásny víkend

Vaša

0 komentáre:

Zverejnenie komentára