2017/05/24

Príprava na LETO

Deti a manžel spia:) Tak môžem napísať nejaký ten článok.

Pred týždňom som sa, už nemohla pozerať na ufúľaný box, ktorý mame na záhrade vyše roka. A stále je výborný. Slúži nám ako úschovňa hračiek do pieskoviska, na trávu - na záhradu. Napadlo ma, že ho skúsime spolu s Beníkom troška umyť. Bolo teplo a teda čistiaca aktivita stála za to. Dokonca nám pri umývaní pomáhali aj naše šteniatka. Skôr nám potajme kradli hračky. Nič iné nám neostávalo ako si trocha zabehať a zachraňovať veci. Ale sú zlaté, dokážu poslúchať a nebol problém im to zobrať. Ben si pobehal, pretože chcel zrazu veci, ktoré mali oni. Tak ich začal naháňať. Ale keby to ležalo pri ňom ani ho to nenapadne, že práve to chce. Takže behal za psíkmi a kričal ,,Hepy (Happy), Laka (Lucky), moje, moje,,. Nakoniec im Ben spravil ZDARMA zubnú prehliadku a zrazu nám hračky ostávali na mieste :).

Čo sme potrebovali?
  • ufúľaný box,
  • špinavé hračky,
  • vodu,
  • vedro,
  • špongiu, handru,
  • jar,
  • šteniatka.
Upratovanie/ukladanie hračiek alebo detskej izbičky nepatrí medzi obľúbené činnosti detí. Ako sa hovorí, že deti potrebujú názornosť. Je výborné, keď upratujete spolu s deťmi a poviete im ,,prosím poď mi pomôcť/potrebujem tvoju pomoc,... Deti budú šťastné, že Vám môžu pomáhať a tiež sa naučia ako na to. Minule som ho poprosila, keby si odložil autíčka na svoje miesto (samozrejme, že pár autíčok) a verte alebo nie, dokázal to. Ako si upratuje náš Beník? (na ďalšom článku sa pracuje)

Ako sa pripravujete s Vašimi deťmi na LETO vy?

Krásny večer

Vaša
Sima

0 komentáre:

Zverejnenie komentára