2015/07/04

Ďakujem Ti mami

         Milá mamička,

chcela by som sa Ti poďakovať za lásku, ktorú si mi venovala, keď som bola v tvojom brušku a počula tlkot Tvojho srdiečka. 
Za okamih, kedy si ma prvýkrát uvidela, držala v náručí a nežne šepkala, že som Tvoje (ďalšie) malé dievčatko. 
Ďakujem Ti za nosenie v náručí, keď ma bolelo bruško alebo som si ublížila pri prvých pokusoch lezenia, sedenia, chodenia. 
Vždy si bola trpezlivá a mala si čas mi ukázať ako sa starať a hrať s malou bábikou. 
Učila si ma lásku rozdávať, druhým pomáhať.  
Až teraz ti rozumiem a uvedomujem si, akú lásku, čas si nám venovala. 
Vôbec to nie je ľahké a už viem prečo si chodila unavená spať. 
Kým si všetko poupratovala, pošila, vyčistila, nachystala. 
Tebe patrí vďaka za to aká som, že túžim byť milujúcou matkou akou si TY. 
Ďakujem Ti, že tu lásku, ktorú si mi dala, môžem dávať aj ja svojej rodine. 
Ďakujem Ti mami, že to aj ja môžem prežiť a ďalej ju rozdávať. 
Ľúbim ťa.

0 komentáre:

Zverejnenie komentára