2015/10/17

Och - stihla som to:) Darček je na SVETE:)

Už dávnejšie som k inšpiráciám/realizáciám nič nenapísala. Veru, nebolo času, ale teraz to vynahradím:)

Pätky na šijací stroj došli. A ja som musela začať makať. Chcela som vankúšiky a prvú deku ušiť na 1. Benove narodeniny. Pár dní pred narodeninami som došila posledný steh na deke. V deň narodenín mohol leňošiť vo svojej staro-novej postieľke. Nie je to ešte ONO. Ale je to moja práca a hlavne z lásky ušitá. 



Som rada aj za to, že Beníčkovi sa veľmi jeden z darčekov páčil. Všetko si chytal, skúšal a porezal. Na koníkov robil zvuky, ťahal ich za chvostíky, šuštiace srdiečko stláčal. Keď bude väčší tak si nájde aj svoje meno Ben vyšité.



Ešte by som rada dorobila mantinel do postieľky, lebo rád v noci cestuje:)
Ale na teraz (na pár dní) mám vymyslený ďalší projekt alebo ďalšiu výzvu. 
 O tej zas nabudúce.


A ďalší balík s látkami je na ceste.
Dúfam, že príde čoskoro a bude OK:)

Vaša SiMa





0 komentáre:

Zverejnenie komentára