2015/09/18

Ako si správne vybrať prebaľovaciu tašku?

Milé mamičky,
aj Ja som mala dilemu akú prebaľovaciu tašku si vybrať a hlavne byť s ňou spokojná. Keďže som nemala žiadnu tašku ku kočiaru tak som bola donútená stráviť niekoľko minút denne pri PC. Najprv som si začala len tak pozerať všetky možné linky (nie len SK/CZ). Zistila som, že sú všelijaké. Krásne, nepraktické, lacné, drahé, nekvalitné. Z toho pozerania ma bolievala hlava a musela som spôsob hľadania zmeniť.

 Aké som si zvolila kritéria?
  • Rozhodla som sa, že sa zameriam na obchody z SK a CZ.
  • Cena - tú som si stanovila, že horná hranica nesmie prekročiť 60€ (už aj to bolo veľa).
  •  Farba - nebudem si predsa kupovať veci, ktoré sa mi nepáčia.
  • Veľkosť  - priestranná, veľa kapsičiek.
  • Príslušenstvo - musí byť prebaľovacia podložka, ak bude niečo naviac tak to bude ešte lepšie.

Ako som sa rozhodla?

Spomenuté linky vo videu:

FRA značka Babymoov Baby Chic
FRA značka Babymoov
2 týždne dojčenských potrieb akcie/zľavy

Musím sa priznať, že už som si vyhliadla ďalšiu prebaľovaciu tašku - sú to novinky. Keď raz budem mať druhé bábätko tak si opäť kúpim tašku od Babymoov. Ostanem tejto značke verná, lebo sa mi veľmi páči a je kvalitná za výbornú cenu:)

Babymoov taška Style Bag Ivory
Babymoov taška Style Bag Taupe

S akou značkou ste spokojné Vy? Akú mate Vy?



0 komentáre:

Zverejnenie komentára