2015/09/13

Malá, biela ovečka - Ben v PUJ uteráčiku Hug/PUJ osuške Hug

Malá, biela ovečka - Ben v PUJ uteráčiku Hug/PUJ osuške Hug
 
Hmmmm. To je ale zaujímavá krabička s gumeným vešiačikom na vrchu. Dá sa jednoducho otvárať a v nej je odfotografované bábätko s jeho mamičkou Katie Richardson, ktorá vymyslela tento produkt pre ostatné mamičky a oteckov.

Prekvapene obzerám obrázky a mamička mi ukázala, že tu ešte niečo je. Nerozumel som prečo mi to mamička strká popod nos ale po spoločnom otvorení som zistil, že tam je otvor s bielou, na dotyk mäkkou látkou. Aby ste boli v obraze je to krásny PUJ uteráčiku Hug/PUJ osuške Hug hebučký zo 100% hustej, ultra-mäkkej bavlny. 

Aký je uteráčik v skutočnosti?


     Na dotyk je jemný a biely ako sneh. Je krásne obšitý, má 75cm x 75 cm a je vhodný od 0 do 2 rokov. Na kapucni je látka zdvojená a tak mi je v ňom pekne teplučko. Hore na vrchu kapucne je zelené silikónové pútko, ktoré slúži na zavesenie ale aj na prichytenie s druhým zeleným silikónovým pútkom, ktoré je na jednom boku uteráčika. 

 

Ešte skôr ako sa zo mňa stala malá, biela Bé-bé ovečka, mi ho mamička dala prať v pračke na 30° (odporúčajú max. 40°) a aby mi aj krásne voňal, pridala Lovela tekutý prací prostriedok/Lovela tekutý prací prostředek s trošku aviváže Lenor. Poviem Vám, že bola to doteraz veľká zábava, keď ma mamička vyberala z vane. Pretože jej uteráčik vždy zavadzal alebo ho nešikovne namočila a niekedy aj samú seba.



Práve pre toto sa teta Katie rozhodla, že si to musí nejako uľahčiť. A dokázala to pre mojich a tvojich rodičov. Vymyslela tento uteráčik tak, aby zjednodušila manipuláciu a usušenie bábätka po vybratí z vaničky/vane. Vyzerá ako obyčajný uterák ale zdanie klame. Na vrchu kapucne je zelené pútko, do ktorého sa vsunie ďalšie pútko z boku uteráčika. Mamička má tak uterák okolo krku a obe ruky voľné. Už nemusí rozmýšľať kde alebo ako ho uloží, aby sa nenamočil.
 
      
     Po vybratí z vane ma mamička zoberie do náručia na ľavú stranu, pridrží ma ľavou rukou a pravou si na krku rozopne silikónové pútko od kapucne a hneď mi ju dá na hlavu. Nevýhoda je, že uteráčik je na zabalenie dieťaťa len na jednu stranu. Ale to nevadí, do  pútka na kapucni sa môže vloží látka (roh) z opačnej bočnej strany uteráčika namiesto pútka. Keď ma mamička drží, vtedy sa u nej cítim v bezpečí a hlavne som hneď v teple.


Vtedy si pripadám ako malá, biela Bé-bé ovečka.

 



Mamička ma pekne poutiera, nakrémuje Bepanthen masť/Bepanthen mast, dá Pampers pants nohavičkovú plienočku/Pampers pants plenku. Najem sa (pocuckám si najlepšieho mliečka na svete – od mamičky), zavriem očká a počítam kamarátky Bé-bé ovečky. Jedna, druhá, tretia, ... .

Prajeme Vám pekné sníčky.

Ben a Sima

0 komentáre:

Zverejnenie komentára