2015/09/17

Ben varí knedlíčky

Náš malý drobček, malý smejko. 

Dokazuje to aj video, keď mal 6 mesiacov. A vyžadoval si moju pozornosť. Nič iné mu neostávalo a pomáhal mi dovariť poslednú várku knedlíčkov. Netušila som, že to bude veľká zábava pre môjho drobčeka. Niekedy si myslíme, že všetko treba rýchlo urobiť a bez výpomoci. Pochopila som, že to tak nie je. 







Dokonca Benov panický strach z vysávača sa zmenil vtedy, keď som ho položila na zem. Začal si ho ohmatávať, liezť po ňom. Ešte predtým ako sme sa pustili do vysávania, oboznámila som ho, že pustím vysávač a začala som vydávať zvuk vysávača (ešte, že máme tichý a je lepší ako ten starý). Počas napodobňovania zvuku som zapla vysávač. Hneď zistil, že to nie je nič zlé a môže mi dokonca pomáhať, a je to aj veľká zábava. 
Dúfam, že radosť z vysávania (a iných domácich činností) mu ostane do jeho dospelosti.:) 
A to nemyslím, že sa bude dívať ako mamička vysáva.


0 komentáre:

Zverejnenie komentára